poniedziałek, 13 czerwca 2016

Hej...

Witam was bardzo serdecznie na moim blogu. 
Jestem tu nowa, tak to można nazwać, gdyż to będzie mój pierwszy samodzielny blog.

Może na początku napisze coś o sobie abyście mogli mnie lepiej poznać.
A więc:


Nazywam się Kasia, znajomi mówią na mnie różnie począwszy od Kaśkarzyna,Kasiora,Nelka,Kacha,Kate (czytaj: Kejt)

Mam 15 lat, a dzień moich narodzin jest dość nietypowy ponieważ urodziłam się 14 lutego -walentynki.
Ten dzień jest taki iż ludzie dzielą się na dwie część: jedni go kochają a drudzy nienawidzą.
Ja mogę powiedzieć że się ciesze tego dnia bo dostaje prezenty urodzinowe.

Mieszkam w miejscu które daleko odbiega od miejskiego zgiełku. Tak to wieś. Cieszę się ponieważ gości tu spokój i świeże powietrze. Ale czasem brakuje mi bliskiego centrum handlowego.

Interesuje się wieloma rzeczami.
Bardzo lubię oglądać filmy. Czy to nowsze czy starsze produkcje, z wielką chęcią obejrzę każdy film.
Nie pogardzę również serialami. Razem z mamą oglądamy bardzo dużo polskich seriali. Ja sama oglądam jeszcze dwa seriale amerykańskie. Pierwszy to Teen Wolf , a drugi to Pretty Little Liars Słodkie Kłamstewka.

Tak jak prawie każdy słucham muzyki. Lubię czasem położyć się na łóżku, zamknąć oczy i posłuchać czegoś. W mojej playliście przeważa gatunek muzyczny POP.

Poza tym lubię bardzo przejażdżki rowerowe i długie spacery.

Jak prawie każda nastolatka nie omijam tematu kosmetyki,makijaże,paznokcie,włosy. Oglądam bardzo dużo filmików i czytam dużo czasopism o tej tematyce.

To tyle jeśli chodzi o mnie.

Pewnie jeszcze jesteście ciekawi dlaczego tytuł tego bloga nosi nazwę Teoria Małego Kwiatka ?
Już wam tłumaczę. Tę nazwę wymyśliłam na lekcji fizyki xd 
Dlaczego Teoria ,ponieważ teoria wszystkiego - na tym blogu znajdzie się dużo rzeczy o różnej tematyce 
Dlaczego Kwiatka ,ponieważ kwiatki są ładne 
Dlaczego Małego ,ponieważ jest niedorozwinięty - chodzi tu konkretnie o mnie ponieważ mam dopiero 15 lat a nie 30, i czasami ale bardzo rzadko zachowuje się dziecinnie.

Dzięki że zajrzeliście do mnie. W komentarzu możecie również podsyłać mi linki do waszych blogów jeśli takowe posiadacie a na pewno do was zajrzę. 
Do zobaczenia w kolejnym wpisie!  TMK

13 komentarzy:

  1. to ja mam ciut więcej niż Ty, a zdecydowanie zdarza mi się zachowywać dziecinnie, bo to żaden wstyd. ;) fajnie napisałaś o sobie, to duża sztuka, więc zapowiada się ciekawy i fajny blog, więc życzę powodzenia!
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, na pewno wpadnę do ciebie :)

      Usuń
  2. ale masz fajnie, urodziny w walentynki :D
    Życzę Ci powodzenia, początki zawsze są trudne, ale najważniejsze to się nie poddawać pamiętaj ♥
    Trzymam kciuki :)

    Pozdrawiamy:)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia, wytrwałości i sukcesów w blogowaniu! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! powodzenia, ja swojego bloga prowadze od 3 tygodni i jest całkiem nieźle
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia! Na pewno będę zaglądać! <3 Również oglądam Słodkie Kłamstewka ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w dalszym blogowaniu!:)

    Możesz poklikać w linki pod moim ostatnim postem? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia:)Na pewno będę częściej zaglądać!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niedługo kończę 14 lat ;) czasem też jestem nieco dziecinna ;) chyba każdy czasem tak ma ;) bardzo fajnie zaczęłaś pisanie na blogu :) dodaj gadżet"obserwatorzy" bo nie chce żeby taki fajny blog uniknął mojej uwadze :) super blog i pozdrawiam cieplutko! ;) typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo faktycznie masz w nietypowy dzień urodzinki ! :D Też oglądam słodkie kłamstewka <3 Powodzenia w blogowaniu i wytrwałości ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń